«هنرمند برزیلی: «انسان‌ها باید همچون پرندگان آزاد باشند

23.04.2013

به مناسبت پنجمین سالگرد دستگیری هفت مدیر بهایی در ایران، جامعه بهائی برزیل برنامه هنری بزرگی را در سواحل ریودوژانیرو تدارک دیده است.

هنرمند بنام برزیلی، سیرون فرانکو، که در برپایی این مراسم همکاری می‌کند تصویر زیر را ویژه این رویداد ارائه کرده است که خود در توصیفش می‌گوید: «انسان‌ها باید مثل پرندگان آزاد باشند».

تصویری که توسط هنرمند برزیلی سیرون فرانکو برای کمپین «پنج سال بیدادگری» ارائه شده است

تصویری که توسط هنرمند برزیلی سیرون فرانکو برای کمپین «پنج سال بیدادگری» ارائه شده است

تصویری که توسط هنرمند برزیلی سیرون فرانکو برای کمپین «پنج سال بیدادگری» ارائه شده است.

این مراسم، روز ۱۵ اردیبهشت (۵ می) در سواحل کوپاکابانا برگزار می‌شود. تصویر «رها چون پرنده» روی بنری به ابعاد ۱۵ در ۱۰ متر چاپ خواهد شد و بر روی شن‌های ساحل جایی که آقای فرانکو و دیگر شرکت کنندگان تجمع خواهند کرد، قرار می‌گیرد.

خانم مری آیون، نایب منشی ملی جامعه بهایی در امور اجتماع و دولت می‌گوید: «ما از اعضای پارلمان برزیل، نمایندگان سازمان‌های حقوق بشر و عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل خواهیم آورد. انتظار می‌رود هزاران نفر در این مراسم حضور یابند. تجربه نشان می‌دهد مراسمی که در ساحل برگزار می‌شود قابلیت جلب توجه افراد بسیاری را دارد. برای مثال ما ۵۰۰۰ نسخه بروشور را برای اطلاع رسانی چاپ می‌کنیم».

خانم آیون گفت علاوه بر آقای فرانکو، قائم مقام فدرال برزیل – چیکو آلانکار- در میان سخنرانان برجسته این مراسم خواهد بود. سازمان عفو بین‌الملل برزیل نیز حضور خود را تایید کرده است.

جامعه بهایی برزیل یک تار نمای ویژه به زبان پرتغالی به این مناسبت تهیه دیده که از طریق لینک زیر قابل دسترسی است:

http://cincoanosbasta.blogspot.com.br/

Previous post:

Next post: