راه‌پیمایی جوانان در هند

03.05.2013

عکس خانم فریبا کمال آبادی، یکی از هفت مدیر بهائی

عکس خانم فریبا کمال آبادی، یکی از هفت مدیر بهائی

این برنامه، بعد از ظهر روز ۲۴ اردیبهشت (۱۴ مه)، در مرکز بهایی دهلی نو برگزار می‌شود و رهبران دولت، سازمان‌های حقوق بشری و رسانه‌های خبری برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

 تا کنون تعدادی از افراد برجسته به عنوان سخنران، حضور خود را در این مراسم اعلام کرده‌اند که از آن میان می‌توان به امام عمر احمد (امام ارشد سازمان ائمه مساجد سراسر هند)، پروفسور آمیتاب کندو از دانشگاه جواهر لعل نهرو، و پروفسور آمیتاب بهار، مدیر بنیاد ملی هند و بنیان گذار وادا نا تودو آبهیان (Wada Na Todo Abhyan) اشاره کرد.

فریده واحدی، مسئول دفتر روابط عمومی جامعه بهایی هندوستان گفت: «از آنجایی که ۲۴ اردیبهشت ماه (۱۴ مه) روز دقیق پنجمین سالگرد دستگیری شش نفر از هفت مدیر بهایی ایران است، ما امیدواریم این مراسم مورد توجه بسیاری از رسانه‌های خبری قرار گیرد. بیانیه مشترکی برای آزادی این هفت نفر امضا خواهد شد و همین طور مراسم دعایی از ادیان مختلف برقرار خواهد بود».

خانم واحدی گفت: «امام ارشد مسجد سنی‌ها در لاکناو ( Lucknow)، سیدا حمید از اعضای کمیسیون برنامه ریزی و همچنین، مهینی گیری، رئیس سابق کمیسیون ملی برای زنان، پیام‌های ویدئویی جداگانه‌ای ارسال کرده‌اند».

خانم واحدی در ادامه گفت: «طرح سیاه و سفیدی از چهره هر کدام از این هفت نفر تهیه شده است که بر روی پلاکاردهایی نصب می‌شود. همین طور قرار است نشان کمپین روی تی‌شرت‌هایی چاپ شود. جوانانی که از کل منطقه در مرکز بهایی جمع می‌شوند این تی‌شرت‌ها را بر تن خواهند داشت و مردم پلاکاردها را در دست خواهند گرفت. همین طور قرار است دور تا دور محوطه مرکز بهایی را تابلو و بنر نصب کنیم».

نمونه طرح گرافیکی مراسم هند برای عموم قابل استفاده است و از طریق این لینک می‌توان آن را دریافت کرد.  

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مراسم با ایمیل زیر تماس بگیرید:

[email protected]

Previous post:

Next post: